See English Version

تعرفه های ثبت نام

ضمن قدردانی از استقبال گسترده اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم از دومین سمپوزیوم بین‌المللی آرمان‌شهر کودکان، به اطلاع می‌رساند به منظور انجام فرآیند ثبت‌نام و پذیرش نهایی مقالات، حداقل یکی از مؤلفان هر مقاله باید در سمپوزیوم ثبت‌نام نماید. در غیر اینصورت، مقاله مزبور در مجموعه مقالات چاپ نخواهد گردید.

هزینه ثبت نام  شرکت کنندگان با مقاله بعد از داوری و در صورت پذیرفته شدن مقالات دریافت خواهد شد و در مرحله ارسال مقاله نیازی به پرداخت وجه ثبت نام نیست. ولی شرکت کنندگان بدون مقاله از همان ابتدا می‌توانند هزینه مربوطه را از طریق پنل شخصی خود واریز نموده و مراحل ثبت نام نهایی را تکمیل نمایند.

 

هزينه‌هاي داوری و صدور گواهینامه:

مقاله دهندگان غیرحضوری:

دانشجو         3,500,000 ریال

غير دانشجو   3,500,000 ریال

اساتید          3,950,000 ریال

 

مقاله دهندگان حضوری :

دانشجو         3,500,000 ریال

غير دانشجو   3,500,000 ریال

اساتید          3,950,000 ریال

- شامل: داوری مقاله، صدور کارت اینترنتی، ارائه‌های مقالات، صدور و دریافت گواهی فیزیکی بین‌المللی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان و با مهر و امضای رسمی

 

 

همراه غیر حضوری :

دانشجو: 150,0000 ریال

غير دانشجو: 200,0000 ریال

 

همراه حضوری :

دانشجو:  150,0000 ریال

غير دانشجو:  200,0000 ریال

شامل: داوری مقاله، صدور کارت اینترنتی، ارائه‌های مقالات، صدور و دریافت گواهی فیزیکی بین‌المللی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان و با مهر و امضای رسمی

 

شرکت‌کنندگان در سمپوزیوم:

صدور گواهی و حضور در سمپوزیوم برای نویسندگان مقالات رایگان است.

پکیج اول (بدون ناهار):

شركت‌كنندگان با مقاله (دانشجو) رایگان

شركت‌كنندگان با مقاله (غير دانشجو) رایگان

شرکت‌کنندگان همراه مقاله  رایگان

شركت‌كنندگان بدون مقاله (دانشجو)  50,0000 ریال

شركت‌كنندگان بدون مقاله (غير دانشجو)  1,000,000 ریال

-شامل: حضور در سمپوزیوم، دریافت گواهینامه بین‌المللی حضور در سمپوزیوم، حضور در پنل‌های تخصصی و ارائه‌های مقالات، کتاب مجموعه چکیده مقالات، پذیرایی بین جلسات، هدایای سمپوزیوم

نکته: درصورتی که جز شرکت‌کنندگان با مقاله هستید حتما جهت حضور در سمپوزیوم ثبت نام نمایید.  

 

پکیج دوم (با ناهار):

شركت‌كنندگان با مقاله (دانشجو)  1,500,000 ریال 

شركت‌كنندگان با مقاله (غير دانشجو)  1,500,000 ریال

شرکت‌کنندگان همراه مقاله  1,500,000 ریال

شركت‌كنندگان بدون مقاله (دانشجو)  2,000,000 ریال

شركت‌كنندگان بدون مقاله (غير دانشجو)  2,500,000 ریال

-شامل: حضور در سمپوزیوم، دریافت گواهینامه بین‌المللی حضور در سمپوزیوم، حضور در پنل‌های تخصصی و ارائه‌های مقالات، کتاب مجموعه چکیده مقالات، پذیرایی بین جلسات، هدایای سمپوزیوم، نهار روز سمپوزیوم.

 

تذکر مهم ثبت‌نام کنندگان همراه :

فرد ثبت‌نام کننده در قالب همراه باید ابتدا در سایت عضو شده و اکانت شخصی ایجاد نموده، سپس وارد اکانت خود شده و در منو ثبت‌نام نهایی گزینه ثبت‌نام همراه را انتخاب نموده و ثبت‌نام را تکمیل نماید. به عبارت دیگر ثبت‌نام فرد همراه از طریق اکانت نویسنده مسئول امکان‌پذیر نمی‌باشد. همچنین فرد همراه هنگام ثبت‌نام در منو ثبت‌نام نهایی در پنل خود باید کد همراه را وارد نماید که این کد در پنل نویسنده مسئول پس از ثبت‌نام نهایی او در منو وضعیت مقالات ظاهر گردیده و فرد همراه باید این کد را از نویسنده مسئول دریافت نماید.

 

مقاله‌دهنده یا نویسنده مقاله شخصی است که مقاله به نام او در سایت سمپوزیوم ارسال و ثبت‌نام شده است و در روز سمپوزیوم مقاله پذیرفته شده را (شفاهی – پوستر) ارائه می‌نماید و گواهی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام تمام نویسندگان و گواهی حضور و ارائه مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام وی به او اعطا می‌گردد.

 

** همراه فرد و یا افرادی تلقی می‌گردند که نام ایشان در مقاله ذکر شده باشد (نام او در بین نویسندگان مقاله باشد) و در روز سمپوزیوم به‌همراه فرد ارسال‌کننده و ثبت‌نام‌کننده مقاله حضور یابد و گواهی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام تمام نویسندگان و گواهی حضور و ارائه مقاله با ذکر عنوان مقاله و نام وی به او اعطا می‌گردد.

 

دستورالعمل هزينه هر مقاله بيشتر:

هر نفر می‌تواند چند مقاله را از طریق سامانه کاربران سایت سمپوزیوم ثبت نماید، که در صورت تایید چند مقاله توسط داوران هزینه ثبت‌نام مقاله اول به‌صورت کامل می‌باشد. هزینه ثبت‌نام هر یک از مقالات بعدی برای شرکت‌کنندگان اصلی، همراه، حضوری و غیرحضوری به ترتیب زیر می‌باشد:

 

دانشجو هر مقاله:  2000,000 ریال

غير دانشجو هر مقاله: 2,500,000 ریال

 

تذکر:

- کلیه پرداخت‌ها اینترنتی و از طریق پنل شخصی منو ثبت‌نام نهایی به صورت آنلاین می‌باشد.

- ارائه کارت دانشجویی و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای ثبت‌نام کنندگان دانشجویی الزامی می‌باشد.

 

شرکت در سمپوزیوم به صورت غیرحضوری:

برای بهره‌گیری از همکاری اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سراسر جهان دبیرخانه کنفرانس در نظر دارد از علاقه‌مندانی که به هر دلیلی امکان شرکت حضوری در کنفرانس را ندارند به صورت غیرحضوری نیز جهت شرکت در سمپوزیوم ثبت‌نام نماید. شرکت‌کنندگان غیرحضوری از سرتاسر جهان می‌توانند با سامانه www. kids-us.ir سمپوزیوم ( تالار ارائه مقالات مجازی) در سمپوزیوم شرکت و به صورت آنلاین از طریق تالار ارائه مقالات در سایت سمپوزیوم از آن‌چه در سمپوزیوم می‌گذرد باخبر شوند. لذا پژوهشگرانی که به صورت غیرحضوری در سمپوزیوم ثبت‌نام نمایند در صورت عدم حضور در سمپوزیوم و تکمیل مراحل ثبت‌نام، برای ارائه‌دهندگان مقالات و نفرات همراه گواهینامه بین‌المللی پذیرش و چاپ مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان، گواهینامه بین‌المللی ارائه مقاله با ذکر نام فرد ثبت‌نام کننده و هدایای سمپوزیوم حداکثر یک ماه بعد از برگزاری سمپوزیوم به آدرس فرد ارسال خواهند گردید. (هیچ تفاوتی در گواهینامه‌های صادره برای شرکت‌کنندگان حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.) شایان ذکر است هزینه‌های مربوط به بسته‌بندی، پست پیشتاز، حمل و نقل و... در حالت غیرحضوری بر عهده متقاضی بوده همچنین هزینه‌های ثبت‌نام حالت غیرحضوری در بالا ذکر گردیده است.